tisdag 12 oktober 2010

Jao..


Ganska spännande dag..


Jag är trött...kroppen är trött huvudet trött och mitt i all lycka som ju råder tillåter jag mig att slappna av, känna efter, bara vara och att faktiskt sova mitt på dagen och så har jag gjort, i alla fall två ggr idag.


Första sovpausen bröts genom att jag hörde Colessas varnande gnägg, något var fel, jaha tänkte jag, har grabbhalvorna stuckit nu då...Suck.



Jag hade till hälften rätt, Classic hade snyggt tagit sig ut och promenerat 2 km till nästa by.

Say What!!!

Stackars Dressyr - nervknippe-hästen stod ENSAM kvar i hagen, nästintill döende om vi skulle tro på honom.

Classic var kolugn och tyckte livet var toppen efter att vi hade, med hyresvärdens hjälp och en fyrhjuling lyckats ta oss över kullarna och där dumpat Malin så att hon kunde gå med honom hem.

Schyssta bananer sa han, blir det Lunch nu?

Det är varmt här, uppåt 30 grader på dagarna, ofattbart, inte för att vi klagar men man blir dåsig!

Malin red alla 3 pållarna idag på eftermiddagen och det gick superduperbra, själv passade jag på att sova än lite till och nu väntar vi bara på att pizzan ska bli klar sen ska jag sova igen, jag behöver det :-)

Idag kom spånet till stora stallet och _Egentligen_ skulle vi tagit ut det i boxarna men vet Ni, det kommer en dag i morgon också :-)

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar