fredag 15 oktober 2010

SockerDockor

Ja men alltså. Hur kul är det här ute på kvällarna?

Vi har ingen Tv, har läst slut alla böcker och än har vi inte SÅ mkt jobb.

Så vi ÄTER.

Jodå.

Och nu har vi kommit på att vi tryckt i oss för mkt socker.

Mitt humör var så uselt idag att jag skulle kunna starta en brännugn själv med bara tanken.

Illa.

Så ikväll blev det nyttig sallad med spenat/ost - biffar, råris och jaaa...bara en LITEN vaniljpudding till efterrät *s*

I natt kom Salle, Malins häst från Norrland och i väskan hade duktiga Mamma Eva packat ner TVÅ paket Chokladpudding!!!!!!!!!!!!

Å vad jag saknar svensk Mat redan, kaviar, löksill..o en massa annat som jag inte kan rabbla för då blir jag tokig.

Men i alla fall ska socker-ransonen minskas innan vi totalt rullar fram här. det är ett som är säkert.

God kväll och sov sött.

Natti :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar