torsdag 25 november 2010

Vitt!

Det är lite vitt på marken, även på taken denna morgon!

Natten var fin, en snusande Edith, äntligen feberfri sov gott på min axel. Det finns ingen som kan bre ut sig som denna dam men det är ganska mysigt :-)

Vi la oss ganska tidigt för att se Avatar, filmen jag dragit på att se då jag blev lovad att se den under speciella former men blev sas snuvad, även på den konfekten.

Så igår satte jag filmen i datorn och kröp ner under täcket med Edith och även hon höll sig vaken och såg fashinerat hela filmen. Och den var ju Lång!!

Men bra?

Nja. Fantastiskt välgjord med en vacker story men hej o hå. Jag HAR så svårt för Icke - realistiska figurer, Nja, det var väl inte helt i min smak.

Idag vaknade vi punktligt och Edith låg en stund o lyssnade på Mammas mage, plötsligt ropade hon, "HAN FISTE" hahaha...så gulligt ♥

Nu har vi haft lite väl många sjukdagar och stanna - under - täcket - soffan - dagar så Idag hoppas jag vi kan ta oss ut och jobba lite. Hästarna ska ha en fysisk utvärdering, den är superviktg för kommande veckas planering samt för Evita, Salle och Classic såklart som varit lite krassliga.

Hästtransportör har äntligen gett en vettig prisuppgift och nu väntar vi bara på datum sen kommer DINO ÄNTLIGEN HEM!!!!!!!!!!!!! Åh!!! Jag LÄNGTAR!

Och nu är det Adventshelg och ja, det känns i hjärtat men det är fint som det är och det är fantastiskt mysigt om snön får ligga kvar..(Vågar knappt skriva Snö, enligt Malin är det knappast vinter än *s*)

Ha en underbar dag Ni alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar